APRENDRE A ANIMARS ALS NOSTRES INFANTS a càrrec de @pepmari8
Dilluns 9 de març va tenir lloc a la Sala d’Actes de @femplatjadaro @femesportscpa l’última jornada del Pla de Formació per Entitats Esportives d’aquest curs 25-26. Una jornada adreçada a les famílies, entrenadorr/es que acompanyen els seus fills i filles a les competicions esportives.
Més de 45 persones van participar-hi activament, demostrant el compromís de les famílies del nostre territori amb una cultura esportiva positiva, respectuosa i constructiva.
La sessió va girar entorn d’un decàleg clau per a famílies: des de reforçar l’esforç per sobre del resultat, fins a animar de manera personalitzada, passant per recordar que les competicions es desenvolupen en un entorn públic i que el nostre exemple també educa.
Perquè acompanyar no és només ser a la grada. Acompanyar bé marca la diferència.
Gràcies a totes les persones assistents per la vostra implicació, a @femplatjadaro i @femesportscpa per la cessió dels espais i a @pepmari8 per la classe magistral que ens va regalar!.
Més fotografies a: https://esports.baixemporda.cat/ca/6a-jornada-pla-de-formacio-entitats-esportives-25-26.html
#Esportiformació #formacioambvalors #valorsenacció #baixemporda
@beguresautentic @esportsbegur @ajbegur @ajuntament_labisbaldemporda @esports_labisbal @femesportscpa @ajcalongeisantantoni @esports_calonge_i_st.antoni @ajpalafrugell @ajuntament_de_pals @ajuntamentdepalamos @esports_palamos @santacristina_aj @esportssantacristina @guixols_ajuntament @ajtorroella @cebaixemporda @diputaciogirona @esportcat @ccbaixemporda